När jag var söderut

Jag har redan skrivit ett inlägg om min svemester söderut. Som jag sa så bilade jag ner till västkusten med ett par kompisar.
 
På västkusten hände det inte så mycket och det var skönt. Jag koncentrerade mig på att hänga med släkten. Mina bröder och jag var på auktion, hälsade på farmor, plockade hallon och badade en massa.
 
Jag var också i min mammas villavagn på Tjörn och levde campingliv med allt vad det innebär: nyfikna grannar/grannfejder, gemensamma toaletter, två minuter till havet, dansbana och grillukt.
 
Bad och grill sammanfattar ganska mycket vad jag har haft för mig. Typiskt semester.
 
 
Jag älskar havet och att bada!
 
 
Jag hann ta en joggingrunda.
 
 
Farmors trädgård dignade.
 
 
Jag provad ett nytt sällskapsspel.
 
 
En till ny grej var att grilla ananas. Jag tyckte det var gott, men det finns dom som påstår motsatsen.
1 Isa Bylund:

skriven

Grillad annanas <3

Svar: Eller hur!
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: