Out thrifting for patterns

Idag har jag varit ute på second hand-runda. Cykeln har trampats över älv och genom stad i jakt på kära ting som redan har ägts av andra, men nu ägs av mig.
 
 
Jag hittade en himla massa saker med de mest fantastiska mönster. Jag älskar mönster där färg och form kommer samman i en helig allians. För mig är mönster som musik med ren melodi och taktfast rytm.
 
 
En blommig sommarblus.
 
 
Ett örngott, troligen tillverkat nån gång mellan 1982-1988 :)
 
 
Ett litet fat med trianglar. Kommer att användas som blomfat.
 
 
Ett påslakan som är mjukt som en bäbiskind.
 
 
Små, små kläder i randigt och rutigt som ska skickas vidare till en kompis som väntar sitt första barn.
 
1 lovisa:

skriven

vilka fyndiga barnkläder! ska frossa i 2hand när/om jag får barn! :DDD

Svar: Ja, jag har turen att ha nära vänner med barn så jag letar jämt och dom är så glada över bidragen. Win, win!
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: