Paus

Här skulle det ha kommit ett magnifikt inlägg om min stockholmshelg. Men det blir inge av! För jag blev sjuk, redan på tåget ner.
 
Jag började grandiost med att svimma på tågtoaletten efter ungefär två timmars resa. Detta följdes av frossa och feber. Jag släpade mig från tåget till min systers lägenhet och blev där ompysslad i två dagar innan det var dags att åka hem igen. Väl hemma blev det ett par dagars kurrering till. Idag börjar jag vara människa igen.
 
Jag är hemma från jobbet för återhämtning idag och gjorde en kort utflykt till optikern för att hämta mina nya glasögon.
Jag firade mamma på avstånd igår genom att leta fram och Instagramma den här fina bilden på oss två tagen för exakt 30 år sedan. Hurra för min mamma!
1 Sandra Lundin:

skriven

Amen usch :( KRya på dig!

Svar: Tack! Jag mår redan mycket bättre :)
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: