Denna helgen, ett liv

Vissa helger bjuder på ett tvärsnitt av livet. Den här helgen har gjort det för mig.
 
I fredags tog jag en öl direkt efter jobbet med en lärarkollega. Vi snackade bort massor med timmar om allt mellan himmel och jord. Sen cyklade jag hem i det otrevligaste av väder. Det tog ungefär en timme och extra yllefilt i sängen innan jag blev varm igen.
 
Regnet fortsatte tillsammans med en härlig blåst på lördag. Jag hängde på Bildmuseet några timmar och tittade på konsthögskolans examensutställning.
Hem, sova, äta. Sedan var jag redo för eurovision song contest! Och Måns vann! Hurra!
 
Idag firar jag en 29-åring med tårta, kaffe och solsken.
Det enda som fattar är en riktigt lång prommenad med P1 i lurarna.
 
Hur har er helg varit? Bra, dålig, tråkig, rolig, frustrerande, sorglig, lycklig, livlig, stressig...?
 
 
1 ISA:

skriven

klassiska b-day tårtan! :D låter som du har/haft en fin helg ändå!

Svar: Ja, den har varit bra, tack :)
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: