Juni på Instagram

Juni en spännande månad för dom som jobbar i skolan.
 
Vi går från slutet-på-terminen-stress till ett obeskrivligt lugn. En urladdning och en kontrast som nästan känns jobbig för att det går så fort.
 
Så här såg det ut i mitt Instagram-flöde i Juni.
 
 
Jag var i Stockholm och blev inspirerad :)
 
 
Äppelträdet blommade.
 
 
Godnatt.
 
 
Jag suckade över hur mannen alltid används för att beskriva evolutionen. Gissa vad - utan kvinnor ingen evolution.
 
 
Jag var på konferens i Lycksele!
 
 
Tomaten gav skörd för mödan.
 
 
Jag undrade vad SD skulle ha sagt om att sånt här får växa fritt i skolskogar :)
 
 
Vädret var mer än lovligt grått.
 
 
Sen blev det sol och jag tog semester (tekniskt sett i Juli)
 
 
Jag låtsas nu ta livet på lika stort allvar som Ernst.
 
1 Tess:

skriven

Eller hur! Tusen tack för kommentaren fina du! :) Kram

Kommentera här: