Back at work

Efter fem veckors arbetsvägran är det full rulle igen. Fast lagomt till att börja med. Få barn, på gamla jobbet i solen.
 
Om en vecka ska jag börja på nytt jobb på heltid istället för 80% som jag har haft i vår. Det kommer vara lite mindre av ett liv till att börja med. Hoppas jag kan prioritera rätt i höst; vila och skapande, politik och relationer, träning och jobb...
 
Första veckan på jobbet har så här långt bjudit på blåbär och brädspel. Rätt najs faktiskt :) Hemma har jag påtat på med mina djurmotiv.
 
1 ISA:

skriven

hoppas det känns okej att gå upp i tid sen, det är ju en process det där så en får vänja sig långsamt! :) KRAM!

Svar: Tack! Ja, men det är verkligen en process! Idag öppnade jag halv sju så nu är plåstret av så att säga :)
frmodligen.blogg.se

2 A-mamman:

skriven

En ny läsare här, från Underbara Clara. Tänkte bara säga hej innan jag läser vidare :)

Svar: Hej! Roligt att du är här och läser och hjärtligt välkommen!
frmodligen.blogg.se

3 ISA:

skriven

Hoppas allt går bra med jobbet!? <3

SVAR: aa men jag har tänkt på det (japp, är seriös). De är ju tjockare och borde därmed vara bättre mot både fuktiga fötter OCH skoskav! haha, kanske ska investera i ett par :p

Tack fina du. Läskigt att känna men det är ju okej. kram!

Svar: Tack. Ja allt mänskligt är okej. Det är när vi försöker förneka vår mänsklighet som jag tror det blir farligt.
frmodligen.blogg.se

Kommentera här: