Inget särskilt... eller?

Vad har hänt det här året?
 
Inget särskilt...
 
Men det är inte sant. För det har hänt massor. Det är bara det att jag känner mig som densamma.
 
En sak som har hänt är att jag har bytt jobb - också anledningen till att det blev tyst här ett tag. Jobbet var/är så kul och kräver så mycket att jag inte orkade skriva. Vi ska få en ny rektor på jobbet och jag har orimligt stora förhoppningar för vad det ska innebära för vår fritidsverksamhet. Jag tror nog att vi i vanlig ordning kommer att få driva våran egen utveckling om vi vill att den ska ske. Tur jag har bra kollegor!
 
En annan sak som har hänt är att jag har bestämt att jag vill bli förälder med mig själv. Jag har gjort några försök i Köpenhamn som tyvärr inte lyckades. Men jag har i alla fall försökt. Det har varit utarmande, roligt och spännande.
 
En tredje sak som har hänt är att jag har köpt en lägenhet. Lite motvilligt men rätt i min tid. Där kanske jag så småningom kan bo tillsammans med mitt barn. Önska mig lycka till.
 
Vidare mot 2017!
 
Min bästa klapp i år var en riktigt bra radio till min nya lägga.

Kommentera här: