Sjukaste julkalendern

Nu kanske ni tror att jag inte har haft nån julkalender. Men det har jag faktiskt!
 
Min julkalender har gått ut på att vara olika procent frisk sen första december till 24:e december. Jag räknar med att vara 100% frisk på julafton och den första i månaden var jag på 0% frisk. Det är spännande att vakna varje morgon och känna efter vilken procent frisk julkalendern bjuder på idag.
 
På Lucia var jag på 25% frisk fast ändå på jobbet - samtal till hälsocentral ingick.
 
I lucka 17 (idag) är jag på 50% friskkänsla och har vågat mig på ett cafébesök efter att ha fått fantastiska 12 timmars sömn.
 
Ja ni hör ju! Rafflande nerräkning till jul. Observera min positiva inställning - jag räknar på hur många procent frisk jag är, alltså inte fokus på själva sjukdomen utan vägen mot att bli frisk!
 
 
 
 
 

Kommentera här: